HATAY İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlimize Atanan Öğretmenlerin Dikkatine...

İlimize Atanan Öğretmenlerin Dikkatine...

 İlk atama, yeniden atama ve kurumlararası  yeniden atama kapsamında ilimize ataması yapılan öğretmenlerin göreve başlama iş ve işlemleri  il milli eğitim müdürlüğünün konferans salonunda (5.katta) 16.09.2015 Çarşamba günü saat 10:00 dan itibaren  alınacaktır.

 

İlimize öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında istenilecek belgeler:

1-Lisans diploması veya Geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği ile birlikte fotokopisi (1 adet),

2-Nüfus cüzdanın aslı ve fotokopisi (1 adet),

3-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),

4-Elektronik Başvuru Formunun aslı  (1 adet),

5-Pedagojik formasyon belgesinin aslı veya onaylı örneği  (1 adet),  Pedagojik Formasyon Belgesi almaya hak kazandıkları halde belge düzenlenemeyenlerden, belgeyi almaya hak kazandıklarına ilişkin ilgili üniversiteden alacakları yazı,

6-Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yükseköğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

7) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

8) Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi).

9) Bakanlığımız dışındaki kurumlarda aday ya da asıl devlet memuru olarak çalışanlardan KPSSP10-KPSSP121 sonuç belgesi ve hizmet belgesi,

10-Erkek adaylar başvuru formunda beyan ettiği (askerlik durum belgesinin aslı),

11-Mal bildirim formu (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden) verilecek,

12-Etik Sözleşmesi (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden) verilecek,

 

Kurumlar Arası Yeniden Atama / Yeniden (Açıktan) Atama ile ilimize ataması yapılan öğretmen adaylarının yukarıda istenilen belgelerin dışında göreve başlarken istenilen belgelere ek olarak getirilecek belgeler:

 

1-Milli Eğitim Bakanlığınca düzenlenmiş en son atama kararnamesinin bir örneği,

2-Öğretmenlikte adaylığı kaldırıldıktan sonra diğer kamu kurum ve kuruluşlarına geçenler ile öğretmenlikte adaylığı kaldırıldıktan sonra ayrılanlardan atanmak üzere başvuruda bulunacaklardan, kurumca onaylı hizmet belgesi, (Hizmet belgesi üzerinde görevden ayrılma nedeni açıkça belirtilecektir.),

3-Bakanlığımız dışındaki kurumlarda aday ya da asıl devlet memuru olarak, çalışanlardan KPSSP10-KPSSP121 sonuç belgesi ve hizmet belgesi,

4-Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi.(Ek-4/a yazı çerçevesinde alınan Ek-4/b muvafakat belgesi) istenilecektir.




ÜRGEN PAŞA MAH. ŞEHİT İSMAİL YILDIRIM SK. HATAY İL MİLLİ EĞT.MÜD. SİTESİ NO 2 İÇ KAPI NO 1 ANTAKYA / HATAY - 03262276868

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.